onsdag 7 mars 2012

SPA-upplevelse

Visst är det härligt med helg? Men ännu bättre är det väl att förlänga sin helg? Den möjligheten tog jag.
I måndags åkte jag och min sambo till Sankt Jörgen Park Resort. Vi unnade oss en natt i ett fint terassrum, gjorde en sparitual och fick var sin massage. På kvällen åt vi en ljuvlig trerätters. Till och med jag som är vegan fick en riktigt schysst middag, utan att känna mig det minsta till besvär! Tydligen ska kocken vara riktigt intressread av mat och gärna lite "annorlunda" mat.
Frukostbuffén var inte dålig den heller.
Jag hade ett fantastiskt dygn! Ävenm om jag nog skulle rekommendera att stanna MINST två dygn. Jag fick inte riktigt känna mig lugn när vi hade ett sådant fullspäckat schema.
Åk dit, men stanna två nätter! Då kan jag lova att ni kommer att känna er utvilade. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar