torsdag 22 mars 2012

En vanlig torsdag och funderingar

Om orken finns att gå upp 04 imorgon för att ta en prommenad så kommer jag göra det. Men om jag inser att det är helt klart värt att piska sig rejält med cardio imorgon eftermiddag så kommer jag sova på den bästa timman istället. Och då hinner jag kanske väga och mäta mig lite också.
Min egna träning har fungerat, men inte varit fantastiskt bra den senaste tiden. Jag inser att jag behöver lägga i en extra växel. Och inga förlängda ätardagar!
Imorgon ska jag ta formbilder och kankse, kanske lägger jag upp mått och bilder här. Men jag anser att det är en smula privat. Å andra sidan så ska jag förhoppningsvis stå på en scen om ca 12 veckor, mer naken än påklädd, så det kan ju vara dags att vänja sig.
Vi får se. Finns intresse kanske jag vågar.;)

Ikväll har jag tränat ett benpass som gick okej. Vissa maskiner passar inte en kortis som mig. Och det kan störa ganska mycket. Är inte känslan bra...

En annan kul grej ikväll var att jag hade en ny klient på besök. Och jag inser ju hur mycket jag vill jobba med kost och träning. Hade en jättebra timma ihop med klienten! Hoppas hon kände samma sak! :)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar