måndag 20 februari 2012

Vecka tre

Tredje veckan på min diet startar idag. Jag tror att jag lyckats hitta ett bra läge för kaloriintaget. Träningen går bra.
Med mitt nya kontorsjobb så hinner jag numera äta mellis och kan styra min tid lite som jag vill.
Jag som är ganska morgonpigg kan komma iväg tidigt och sluta jobba tidigt. Vilket är bra då jag helst tränar med så lite konkurrens om bänkar, vikter och maskiner som möjligt! ;)

Fick köpt mig nya träningsbyxor förra måndagen också. Motivationshöjande! Jättefina 3/4-tights från Better Bodies.
Idag finns Veggo-kyckling, svart quinoa och vitkålssallad i min matlåda. Och i eftermiddag ska jag träna armar och mage samt lite kondition. Vad tränar du idag?

Min sambo är sjuk. Förkyld och eländig. Tänkte skriva ner lite tips på hur du bäst motar bort förkylningar. Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar