onsdag 11 april 2012

Peppad!

Jag har haft en riktigt bra påsk! Hade en extra ätardag. Så det blev mer än vad jag tänkt. Men träningen sköttes så jag tänker inte tänka negativt om det!

Jag har insett att jag slarvat lite för ofta med cardion. Men det ska det bli ändring på! Nu har jag planerat in den och jag får inte skippa en prommenad för att jag inte tycker att det passar sig att svassa ut och gå bara för att jag tror att min sambo skulle känna sig lämnad. Ha! Han tävlade ju själv förra året. Så om någon borde förstå så är det ju han! :)
Har lagt om träningen lite. Fler reps och mer superset kommer det till att bli.

Jag har en lång uppförsbacke att jobba mig igenom. Men det kommer inte att hindra mig! Jag är motiverad!
Har lagt upp viktmål för de kommande veckorna så det känns väldigt bra att ha något att förhålla sig till.
Bara att köra!




Och vill någon vänlig själ erbjuda sig att poseringsträna, sy tävlingsdräkt, erbjuda massage m.m. gratis så är jag inte sen på att tacka nej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar